Guia de sinistres

Si us heu vist implicat en un sinistre, pot ser que tingueu dubtes sobre com actuar.
A Fénix Directo estem al vostre costat per ajudar-vos. Les preguntes més comuns són les següents:

#1 Com actuar en cas de sinistre? 

Contacta de seguida amb el nostre Centre de Gestió de Sinistres al telèfon 902 260 270 o 914 326 947. Tens 7 dies per comunicar el sinistre i informar-nos de les causes de l'accident.

  • Si hi ha accidentats greus, poseu-vos en contacte amb els serveis d'ajuda mèdica o amb la policia. Anoteu les seves dades identificatives.
  • Si hi ha danys materials, empleneu la Declaració Amistosa d'Accident d'Automòbil en tots els seus apartats, sobretot el requadre de "Circumstàncies". Teniu aquest imprès a la carpeta de pòlissa.
    És convenient que la signin tots dos conductors, però si hi ha dubtes en la interpretació de la causa de l'accident, no signeu la Declaració Amistosa i requeriu l'Autoritat pertinent.
  • En cas de robatori, denuncieu-ho ràpidament a l'autoritat competent

#2 Com es declara un sinistre? 

Estalvieu temps en declarar el sinistre a través del nostre web o per telèfon. Els nostres tècnics us assisteixen perquè no us oblideu de cap dada important i així iniciar la tramitació immediatament. Sense paperassa ni complicacions. Els nostres dispositius pericials, mèdics i jurídics estan a la vostra disposició. Resolem el sinistre d'una manera ràpida i còmoda.

#3 Què es fa amb el comunicat d'accident?

Només en cas que s'hagi emplenat la Declaració Amistosa d'Accident, ens heu d'enviar tan aviat com sigui possible el comunicat d'accident al fax núm. 932 288 544, o per correu electrònic a cima.siniestros@fenixdirecto.com juntament amb una còpia del vostre DNI.
Quan l'empleneu, no oblideu: omplir les caselles de les circumstàncies de l'accident i fer un petit croquis.
Tingueu sempre a les vostres mans l'original de la Declaració Amistosa. Envieu-lo a Fénix Directo només quan ho requereixi la Companyia., encara que sol ser més econòmic fer-ho des d'un telèfon fix.

#4 On es periten els danys? 

Indiqueu-nos la data i el taller on voleu reparar el vehicle. En només 24 hores un perit taxarà els danys amb equitat i professionalitat. 

#5 En quin taller es repara el vehicle? Què passa amb la factura?

 Porteu el vehicle a un concessionari oficial o bé a un taller de la vostra confiança. Si no sabeu a quin taller acudir, nosaltres us assessorarem. Si en contractar la pòlissa heu optat per reparar en tallers concertats, trieu des d'aquí el que millor s'ajusta a les vostres necessitats. Aquests tallers s'han escollit per donar als nostres clients el millor servei.

La factura? Nosaltres ens n'encarreguem. Paguem al taller ràpidament i puntual. Recolliu el vehicle i gaudiu-ne.

#6 Què cal fer per saber com està un sinistre concret? 

Consulteu el sinistre a través del nostre web o truqueu-nos al telèfon 902 260 270 o 914 326 947.

#7 Com se sol.licita el Servei Assistència en Viatge?

Quan necessiteu la cobertura d'Assistència en Viatge, consulteu l'apartat Contacteu amb Fénix Directo. Teniu a la vostra disposició una àmplia xarxa d'assistència nacional i internacional les 24 hores del dia, durant els 365 dies de l'any.

Guia de Siniestres Fénix Directo