620 assegurances protecció client

Protecció al client

A Fénix Directo treballem amb l'objectiu de donar el millor servei als nostres clients, ser més eficients cada dia i estar al seu costat quan ens necessiten. Si en algun moment sorgeix una incidència o no esteu satisfet amb el servei prestat, si us plau, digueu-nos-ho i farem tot el possible per resoldre-ho de la manera més ràpida i objectiva.

Les vostres opinions i comentaris sobre Fénix Directo són molt importants, ja que ens permeten millorar l'atenció i el servei prestat al client.


Si hi ha alguna raó per la qual Fénix Directo no ha respost com esperàveu, posem a la vostra disposició les següents vies d'informació i resolució d'incidències:

1. Servicio de Atención al Cliente - Incidencias e Información:

Les persones que treballen en la resolució d'incidències i informació del Servei d'atenció al client estan preparades per atendre i resoldre les vostres peticions de manera ràpida i eficient. A Fénix Directo procurem resoldre la majoria d'incidències tan aviat com es reben, i garantim una confidencialitat total durant el procés.

Si us plau, per resoldre qualsevol contratemps poseu-vos en contacte amb el Servei d'atenció al client a través dels següents mitjans:

Per Teléfon: 902 40 49 50 / 91 432 83 86 (Tarifa Plana)

Per Fax: 932 277 353

Per correo electrónic: infoclientes@fenixdirecto.com

Codi de Consum: 900 364 666

Si no quedeu satisfet amb la resposta, disposeu legalment d'un Departament per a la Defensa del Client (DDC), amb el qual podreu contactar per escrit per presentar la vostra reclamació. Per a més informació cliqueu aqui.

2. Departament per a la Defensa del Client (DDC) - Queixes i reclamacions sobre el contracte:

Per plantejar queixes i reclamacions, per tal que FÉNIX DIRECTO modifiqui alguna de les seves decisions relatives a les pòlisses o sinistres, el prenedor de l'assegurança, l'assegurat o el beneficiari s'hauran d'adreçar al Departament per a la Defensa del Client del Grup ALLIANZ.

Us aconsellem que hi contacteu únicament quan s'hagin esgotat les vies de comunicació anteriors i no hàgiu rebut resposta satisfactòria per part de la companyia.

També us pot interessar